Iedereen die € 100,- ophaalt

krijgt de speciale KiKa Kerstmuts kado!




Iedereen die € 100,- ophaalt

krijgt de speciale KiKa Kerstmuts kado!


Hoe haal je zoveel mogelijk geld op?  

Jij gaat een superleuke actie doen. Sponsors zoeken gaat daarom makkelijker dan je denkt! Op deze pagina lees je onze zes top-tips om zo veel mogelijk sponsorgeld op te halen. 
Een mooie actiepagina spreekt aan, dus stel een leuke profielfoto (in korte broek 😉) en omschrijving in! Je kunt je actiepagina zelf aanpassen door in te loggen en rechtsboven op jouw naam te klikken. Klik vervolgens nogmaals op je naam et voilá!
Hoe leuk is het om sámen in actie te komen! Vraag familie, vrienden of collega's om mee te doen en bedenk een goed sponsorplan. Houd rekening met de geldende maatregelen. Gelukkig kan sponsorwerven via dit platform helemaal digitaal! 
Ga via een telefoon naar jouw actiepagina en klik op "deel sponsorverzoek". Er verschijnt een QR code met daarboven verschillende icoontjes. Door op één van die icoontjes te klikken kun je eenvoudig een sponsorverzoek delen!
Durf te vragen! Je zult zien als je uitlegt waarom je deze actie gestart bent, dat veel mensen je willen steunen. Stel je sponsorvraag zo persoonlijk mogelijk! Reageert iemand niet direct, stel je vraag gerust nog een keer.
Download de QR-code op jouw actiepagina. Je kunt 'm bijvoorbeeld uitprinten en op een (zelfgemaakte) poster plakken en voor het raam hangen! Je kunt de QR-code ook rechtstreeks vanaf je telefoon laten scannen door de sponsor.
Bedank je sponsors! Sponsors doneren via het sponsorformulier (uitgebreid) of direct via de iDeal-button (snel). In het tweede geval hoeven ze geen persoonlijke gegevens in te vullen. Jij als actievoerder ontvangt wel een bevestiging met de naam van de bankrekeninghouder, zodat je weet wie de donatie gedaan heeft.

Heb je vragen? Bekijk de veelgestelde vragen hier of neem contact met ons op. Dat kan via actie@kika.nl of 020-3458535. We helpen je graag verder!

Cookievoorkeuren

Functioneel. Noodzakelijk om de website te laten functioneren.

Analytisch. Om bij te houden hoeveel mensen de website bezoeken.

Tracking. Om je een zo goed mogelijke ervaring te geven, de website te verbeteren, jou relevante informatie en advertenties te laten zien, en voor social media. Inschakelen